استفاده از دوربین های داهوا dahua

استفاده از دوربین های داهوا dahua

پشگفتاری از شرکت داهوا و آشنایی با صنایع امنیتی داهوا

شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، آموزشی ویبولیتین یک شرکت سهامی عام دولتی است که در منطقه بینجیانگ، هانگژو  واقع شده است که محصولات و خدمات نظارت تصویری را می فروشد.

توسط فو لیکوان (傅利泉) تاسیس و کنترل شد.

فناوری داهوا بیش از ۱۸۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد.

راه حل ها، محصولات و خدمات داهوا در ۱۸۰ کشور و منطقه استفاده می شود. این شرکت دارای ۵۸ شرکت تابعه در سطح جهانی است که آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه، آفریقا و غیره را پوشش می‌دهد.

بر اساس گزارش IMS در سال ۲۰۱۵ ، شرکت داهوا تکنولوژی: دومین تولید کننده بزرگ دوربین های مدار بسته در جهان می باشد. همچنین برند Dahua در سال ۲۰۱۶ از بین ۵۰ برند برتر دوربین مدار بسته به عنوان چهارمین برند محبوب دنیا شناخته شد.

داهوا اولین شرکت در چین بود که یک ضبط کننده ویدئویی دیجیتال ضبط شده با زمان واقعی ۸ کاناله را راه اندازی کرد. از آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه گذاری در ایجاد قابلیت های تحقیق و توسعه قوی برای تکنولوژی و نوآوری جدید ادامه داده است.

محصولات Dahua قابل نصب و استفاده در مراکز، صنایع و کسب‌وکارهای زیادی مانند بانک ها و موسسه های مالی اعتباری، فروشگاه های زنجیره‌ای و مغازه های خرده فروشی، کارخانجات، هتل ها و مسافرخانه ها، مراکز تفریحی، سالن ها و استادیوم های ورزشی (ورزشگاه ها)، جاده ها و شهرها، صنعت حمل و نقل و بسیاری صنایع دیگر هستند.

شرکت داهوا  تا سال ۲۰۱۶ بیش از ۸۰۰ اختراع ثبت کرده است. و از سال ۲۰۱۴، Dahua بر اساس گزارش IHS در بازار تجهیزات نظارت جهانی ، رتبه دوم را کسب کرده.

تکنولوژی دوربین مداربسته داهوا

 

 

 

استفاده از کم باکس رایموند کالا و مزایا آن
مقایسه دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
بستن

سبد خرید

بستن

علاقه‌مندی

اخیرا مشاهده شده

بستن

از اینکه شما وارد شدید خوشحالیم !

رمز به آدرس ایمیل شما ارسال میشود.

قبلا ثبت نام کردید؟

بستن

دسته بندی ها

Call Now Button